Nej.

Nu tänker jag unna mig en ledig Fredags eftermiddag.
Jag har fuskat lite och satt fram lite jul saker (de får jag faktiskt äger)
Samtidigt som jag läser Binokulär syn.
Men snart kommer Sanna och då ska vi ta en tur på stan.
Bara för att det är mysigt. Köpa någon julklapp kanske.
Känner att jag behöver ett avbrott i läsningen!
Inte för att dagen varit överdrivet effektiv. Erle och jag satt och gick igenom
3 kapitel och det känns som det börjar lossna lite nu iallafall.
Hoppas det!
Sen kommer André och vi ska ha fredags mys med Bakpotatis & skagenröra.
Ett glas vin kanske och gotteri.
Kos.
P&K

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej Kristin!



Tack vare att jag läste Fridas blogg fann jag din också! Först ett jättesent GRATTIS på födelsedagen!

Förstår att det är tungt att plugga ibland, men förbaskat skönt när tentan är klar och man kan slappna av ett tag - och i efterhand kommer du att se tillbaka på den här studietiden som en tid som var väldigt speciellt och kul är jag rätt övertygad om! Passa på att ha så kul du kan mellan varven - men det gör du säkert redan...



Heja på med pluggandet!



Stor kram från faster Gunilla

2010-11-27 @ 00:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback