Natta.

Jag har läst 8 kapitel i Binokulär syn (och faktiskt förstått endel! HA)
Gjort 2 kapitel i Patologi.
Sprungit en underbart skön springtur runt älven.
Bakat Ostfrallor.
Saknat André.
Stickat en Vante.
Sett på 2 filmer.
Gjort 3 matlådor, som nu infinner sig i frysen, redo för tenta-period.
Städat mina två kokplattor.
Lyssnat isönder en sång.

sumosomarium: Jag har varit lite duktig idag.
Nu ska jag ta en tidig kväll.
Laddad för en ny vecka.
Först ska jag ringa André och säga
att jag Älskar honom. 
Så han inte glömmer det.

Jag tycker man ska ÖSA kärlek på de som man
har nära sig! Det är viktigt!
Säga till nära och kära att de betyder mycket,
att man älskar dom, att man saknar dom.
Det gör mycket. 
Jag tycker det.
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback