Mysmorgon.

sovmorgon. Eller faktiskt helt ledig!
Kaffe och fil. Gott.
Är redo för en ny dag med grillande av hjärnceller. 
Bara att hoppas att de faktiskt blir några fler...
ska bli klar med att laga de sista glasögonen på Optoteknikken.
Sen blir det biblioteket för Visuell persepsjons plugg.
Ikväll blir det som alltid på torsdagar Bodypump, får väl se om jag hänger
mig på ett zumba pass också.

Känns faktiskt ganska skönt att jag inte ska åka någonstans den här helgen.
Bara vara här, ta de lugnt, plugga och mysa.
Nästa helg ska jag hem och har en intensiv helg. 
Hihi.

Nu ska jag ta och städa lite innan jag drar mig mot skolan!
ha de.

Kommentarer
Postat av: pappa och mamma

2010-11-04 @ 13:00:26
Postat av: pappa och mamma

Hej på dig ja det gör du rätt i att ta det lungt i Kongsberg denna helg.

Du sliter med skolan o gör det jättebra.

Nu åker vi till Björnliden över helgen.

Hat så bra

2010-11-04 @ 13:02:38
Postat av: Anonym

Hej ja det gör du rätt i att kosa dig i Kongsberg under helgen.

Du sliter med skolan o gör det jättebra.



Nu åker vi till Björnliden över helgen.



Hat så bra

2010-11-04 @ 13:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback