Lallalaaa.

Jag är sådär glad idag igen!
Stäade lägenheten imorse, så nu när jag kom hem luktade det
gott och rent! 
I skolan gjorde jag klar mina plastglasögon. Och precis när jag var färdig så
råkade jag knäcka dom. Bara att börja om från början...IGEN.
Som optiker måste man ha ett jäkla tålamod.
Sen cyklade jag till stadens bibliotek, mötte Erle. Vi satt och läste,
pratade, var duktiga. Gjorde 2 kapittel på 3 ½ timme.
Engelsk bok, svåra uppgifter och konstiga ord. Men jag trro jag fattade
endel av det iallafall!!
Här ser ni min vardag!

Nu är jag hemma, ska ta en paus, har trotts allt ledigt idag!
Bodypumpen var inställd. så jag tror jag tar mig en vilodag,
spinnigen från igår har satt sina spår i min rumpa och lår.
Kommer med all säkerhet bli allt för sprallig och inte kunna
sitta still sådär vid 8 tiden och kntar ner till gymmet iallafall.
Men, vi får se vad kroppen säger.

Och jag saknar min mamma och pappa! Men nästa helg ska
jag hem och kosa med dom!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback