Klappat.

Så. Nu är 1/5 Gjord.
Hur det gick? OoO. Vet inte riktigt. Tyckte jag kunde endel.
och endel kunde jag inte. Endel hade jag verkligen ingen aning till.
Men tycker att jag borde klarat den iallafall. annars blir jag besviken.
Sen är det skit samma vilket betyg jag hamnar på.
Så, jag firar med en kopp kaffe och peparkakor.
Är sjukt Jul-bak sugen....
Kokar ägg och laddar om för en eftermiddag på biblioeteket.
Sen ska jag ta en springtur ikväll.
Jag + löpbandet + ipoden.
SKÖNT ska de bli.
Ruska av sig lite flöt som har samlat på sig under de många många
stillasittande dagarna som det har blivit.
Dags att kila bort och läsa i nya böcker.
HEJAA
(Tack för alla meddelande och uppmuntringar, Tro mig de gör underverk!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback