Fredag!

Nu är skolan klar. Ganska lättvindigt idag. Stereosyn.
Och en labb på det!
Inväntar Lottie, hon är som vanligt svår att få tag i...
Ska plugga lite medans. Sen får vi se vad dagen bjuder på.
Ska ta med Lottie på en promenad längs älven iallafall. 
Solen skiner och Konsberg visar sig från sin bästa sida.
Sen ska jag inhandla mat till helgen och bli fattig. IGEN.
Mat är fruktansvärt dyrt.
Men jag måste ju äta. Och mina ägg är slut...

Imorgon ska jag & Erle ha plugg-dag. Och sen på kvällen
Tv-mys med mangokyckling och kos.
Inte illa lördag.

Fast jag kommer sakna André så jag antagligen kommer klättra på väggarna
snart. Helg är våran grej.. Men nästa helg. Ooo vad det blir Kristin och André
mys då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback