Ååå jises.

Har pluggat hela dagen. Har det hjälpt?
Ingen aning.
Jag hade lite paus och såg på Herrarnas stafett. Härligt att skidsäsongen
är igång igen!
Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Ska iväg och inhandla svensk mat.
Sen blir det nog soffan ikväll. Sova & Mysa.
Imorgon 04:40 är det dags att gå upp och resa till Oslo.
Och sedan vidare till Kongsberg. Nu blir jag där tills 16 December.
PUNKT slut.
Längtar så tills vi får jullov!! Gah vad skönt det ska bli.
Nej, läser ett tag till sedan får det banne mig räcka för idag.
Jag förra veckan. . Glad. Träning = lycka.

Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, har du haft en bra helg? :)

Postat av: Cissi

söt bild :D

2010-11-21 @ 20:04:35
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback