8/11 - Måndag

Det var inte skönt att gå upp imorse. André ringde och väckte mig 07:20.
Vem har sovmorgon till kl 11:15. Jo, Jag!
Men de gjorde inte så mycket för han sa massa gulliga saker har jag för mig.
Jag upp ändå, lika bra att komma igång.
På med kaffebryggaren, bädda sängen och tog en lång dusch.
Skönt med sovmorgon!
Nu ska jag läsa lite farmakonologi innan skolan. 
Glömer bort det ämnet lite! 
Men de är den näst sista tentan så hinner nog med de där.
Usch, snart är det dags. Den fruktade Eksamensperioden.
Men det är väl bara att ta tjuren vid hornen och kämpa på.
På lördag ska jag göra min första Hela synsundersökning på mamma. Hjoho.
Se om jag kommer ihåg allt, får nog ta o läsa lite innan. Ska bli kul o se
om jag hittar rätt korrektion. 
Annars ska jag ha middag med fina vänner, mysa med mamma & pappa.
Öppna paket och äta tårta i helgen. Låter som en utmärkt fylla år helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback