6/11

Motivationen är tillbaks. Jag är lycklig och glad.
Tänk vad besök av en nära vän kan göra!
Var så kul att få visa hur jag bodde, och min lilla stad Kongsberg.
Så fort vi såg varandra började munnarna gå i ett, mycket att ta igen
och massor att diskutera. livet, kärlek o framtid. Och massa annat smått
och gott.
Åt pasta carbonara & kladdkaka.
(jag fick bränskador på handen då jag hällde kokande vatten på mig SMART!)

Skulle se på film, men båda höll på att somna, så vi la ner det och satt och
pratade istället. 
Märkte att jag saknat Lottie massa massa.
Nu har hon puttrat upp i lilla vita bilen till Hemsedal.
Jag ska möta Erle på biblioteket om en halvtimme!
Ska plugga massa så jag kan ta ledigt med gott samvete nästa helg.
Då ska jag bara göra massa roliga saker!!
Nu ska jag grilla hjärnceller.
Ha en fin Lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback