3/11

Onsdag, Och vart tar dessa dagar vägen? Hela den här terminen har flugit förbi!
Kanske beror det på att man har pluggat huvudet av sig och haft fullt upp på helgerna!
Idag är en ny härlig dag. Sovit underbart gott, kaffet smakade bättre än vanligt.
Och jag är laddad för en dag med Första hjälpen kurs!
Kan vara bra att kunna rädda livet på någon om de skulle börja dö under en synundersökning!
Sen ska vi skriva massa rapport- hellst bli klara med Visuellrapporten.
DÅ har vi bara en kvar!
Inte dumt.
Sen är de bara hårdkörning kvar till eksamen nu. 30 november har vi första. 
Och den svåraste? 
Sen väntar resterande 4. Men sen, då får vi jullov. från 16 dec-10 januari. ÅÅh så skönt!!

Nu ska jag packa ryggsäcken och ta mig an dagen.
Haha.
Jag är lite sådär mysigt kär idag. LoveLoveLove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback