2/11

Snart min födelsedag. Jaaaa. 
Jag är fortfarande lika löjligt förtjust i att fylla år som jag
var när jag var liten.
21 år, ja nu börjar man bli gamal!

Igår efter träningen kom Erle, vi såg på flickan som lekte med elden,
eller vi såg inte så mycket munnarna gick i ett. Och självklart
hade vi våra stickor i händerna. Hehe.
Somnade som en stock efter att jag ringt och väckt bpde sanna & André.
Ringde lite fel först och råkade komma till Sanna. André hade sovit
sen han kom hem från jobbet, han var nog trött.
Jag är glad över att det var sovmorgon imorse, sov 11 timmar i natt.
Oavbrutet. 
Inte ofta det händer. Men nästan ingen sömn förra veckan, lite sömn under helgen
satte sina spår. Men nu är jag pigg och laddad inför mitt första muntliga framträdande
sen gymnasiet. Gulp.
Ska öva lite nu innan lektionen börjar vid 12. 
Sen blir de plugg resten av dagen och pump senare ikväll.
Hhaa. hittade massa gamla kort. Stockholm i 3:an på gymnasiet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback