1:a November.

Hemma i Kongsberg.
Är trött.
Helgen har varit intesniv och så sjukt rolig.
Älskar att umgås med de där människorna.
Vi är så olika allihop, men funkar så bra ihop.
All kärlek till dom!
Vi kom fram till Göteborg efter buss åkande (Hata Hata SJ)
Kom in på hotellet direkt. Jag & André fick det sunkigaste hotelrummet renoverat
1987. 
Gick ut mot stan, Vårat uppdrag: MAT.
Ingen frukost servering på bussen - tur att jag hade med diverse proviant.
Fick mat, strosade på stan. Tog en fika på ett sjukt mysigt café och GOTT.
Tog en bastu på hotellet (ca 3minuter) skulle bada bubbel, men den var
ockuperad av 12 fulla människor.
Sara, Micka och jag gjorde oss vackra medans vi smuttade på vin.
Sen tog alla6 en drink i baren. Innan vi åkte till Rondo.
Fick bästa platserna. Nästan längst fram! Blev serverade mycket god mat.
Och Vipps så startade showen. Skrattade så tårarna rann och hade fruktansvärd
kramp i kinderna. Det blir väl så när man skrattar konstant i 1h45 min.
Tog en tur på staden, men vi insåg att vi är för unga (fortfarande) för att komma in någonstans.
Vi såg så städade ut så vi tillslut fick komma in och ta en sista öl innan promenaden mot hotellet.
Igår var det HOTELFRUKOST, som jag längtat. Vi åt o åt o åt.
Sen checkade vi ut innan vi tog en tur på stan. Inget värre shopingsug. men mysigt att
strosa runt i affärer. Middag och sen hemfärd. 

En otroligt lyckad helg.
Nu har jag haft en mindre lyckad morgon. Är för trött för att sitta på föreläsning.
Kommer bara somna åt hennes otroligt tråkiga stämma.
Så Erle skulle lyssna extra åt mig idag. Medans jag sitter hemma iförd
myskläder, dricker kaffe och skriver på massa rapporter.

Ha en fin Måndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback