11/11

Myser hemma. Sovit jätte gott.
Vaknade lite motvilligt när klockan ringde halv 8.
Drog mig till 8. Frukost och plugg har stått på schemat
sedan dess. Snart klar med alla kapittel i patologin. SKÖNT.
Känns bra att börja i god tid.
Sen blir de fokus på Okulär biologi. Hujjedanemejjen.
Hur ska jag överleva den eksamen?
Håller på att skriva att göra lista. Jag ska
baka till jobbet för att jag ännu en gång får komma
och störa deras arbete och sno ett synsundersökningsrum.
Sen ska jag fixa efterrätten tills på lördag. Hihi.
Men den är hemlig.
Sen en promenad i skogen, mitt knä gör lite ont idag igen så
vågar knappast springa på halkig väg.
Nej. Nu är tvätten klar också! Hejochhå.
Och Carro; Jag är hemma tills på Söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback