Tack.

Sara sa till mig att jag skulle lägga matten bakom mig och ta tag i nästa tenta istället.
(jag tror minsann hon har varit med mig efter prov förr...har ju en tendens till att bli negativ då...)
Ja, sagt och gjort.
Tror jag måste hitta på något till mina vänner när jag kommer hem.
Jag måste vara den tråkigaste vännen som vandrar på denna jord just nu.
Men är glad att dom tycker om mig ändå.
Hoppas iallafall de gör det fortafrande. (:

Och. JAG har rensat avloppet. Eller jag hällde i nått medel i avloppet och vipps så
rinner vattnet neråt igen. 
Vem kunde ana att jag är så hädig!!?
Måste sluta blogga 16789 gånger om dagen.....
Börjar bli sjukligt beteende.

Kommentarer
Postat av: sara

JAg tycker om dig ändå :)

2010-05-03 @ 22:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback