SOMMARLOV.

Nu har jag sommarlov. Går inte att beskriva så skönt är det.
Tentan gick sådär. Mycket jag chansade på. Men kunde ganska många också.
Får väl se hur de går.
Erle, Lisbeth o jag tog en lunch och firade vårat sommarlov i solen förrut.
Mysigt.
Sen en runda på centret. Erle shoppade!
Jag och Lisbeth var stöd.
Jag fick som väntat spänningshuvudvärk.
Som jag alltid får när allt släpper.
så har proppat lite alvedon nu.

SÅ nu ligger jag i sängen o har lite paus. Ska göra mig iordning lite
o sen ska vi/ hela klassen träffas och dricka öl.
man får faktiskt dricka öl när man överlevt 5 eksamen på 1 ½ vecka.
Sen åker jag hem.
Hem hem hem hem.
Ha en fin kväll.
Det ska jag (:
Klem från Kongsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback