Sommarlov.

Jag njuter enormt av att vara hemma & ha sommarlov.
Helgen har varit så bra!
Idag hade vi sovmorgon. Frukost. Tvätta kläder.
André klippte gräsmattan. Jag bakade rabarberpaj.
Sen gick vi till farmor & farfar. Hjälpte dem att klippa gräset.
Eller mest André. Jag satt och tjöta med farmor.
Åt lite lunch. Myste lite. Tvättade Andrés bil.
Nu har vi sagt hej då. Ännu en vecka utan varandra och jag längtar redan
tills helgen.
Man tycker ju vi borde bli vana att vara ifrån varandra efter snart ett år
såhär. Men det är alltid lika tråkigt att säga hej då. Men desto roligare att se honom
på fredag!!
Nu ska jag lägga mig i gräset och läsa bok. Och när mamma kommer hem ska
vi ut o springa. Tänkte föreslå milen, eftersom jag känner mig som en ballong
och skulle behöva springa av mig lite glass/bullar/kakor/vin/mat som helgen bjöd på.
HELGEN:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback