Rastlös människa.

Jag kan inte sitta still. Huvudet är på alla platser runt hela jorden samtidigt.
När det egentligen borde vara här med mina oftalmisk optikk notater.
Men men..
Jag ska träna!! Jag behöver det, förtjänar det. Och det blir mitt sista pass på
sens innan sommaren. Och det måste firas med Stepp!
om en timme. Längtar.
Har läst. Vet inte om det fastnar. Har ju en hel dag imorgon också.
Kan inte fatta att jag får sommarlov på onsdag.
Jag har gått ett helt år på Optiker utbildningen. Om 2 år är jag färdig utbildad
optiker. Det är lite häftigt. Känns som jag har mycket kvar att lära.
Men samtidigt har jag nog aldrig lärt mig så här mycket på ett år förr.
Så det är väl tur.
Nej. Ska bläddra igenom lite föreläsningar innan jag ska steppa loss på
brädan.
P&K
Jag tror jag kommer sakna dessa 2 massa massa under sommaren.
Och jag vet att jag gör mig bra på bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback