Pluggehelg 1

Ja, då startar plugghelg del 1.
Jag har (som tur är) sovit otroligt skönt.
Vaknade vid 3 tiden då franskmännen hade efterfest med någon slags lek där det gick ut på att stampa mest i golvet eller liknande. Eller så är det bara så franskmännen gör på sina efterfester!
Nu har jag slängt i 3 maskiner med tvätt och därmed okuperat hela tvättstugan.
Dricker kaffe och har sorterat mina färgpennor.
Så nu är det väl bara att börja igen!!

Pratade med mina vänner igår, de hade fest.
Saknar dom.
men nu är de mindre än 2 veckor kvar.
Och i natt fick jag sms av Olsson, hon skrev att hon saknar mig.
Såna saker gör så mycket för mig.

Men nu. Nu mina vänner startar pluggandet.
Ha en fin första maj!!

KLem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback