Mänsklig.

Uppe. Och jag tror aldrig min kropp känts så här trött o sliten som en gör nu.
Igår fick jag gå och lägga mig halv 10. Jag orkade helt eneklt inte mer.
Vaknar med huvudvärk. BLÄ.
Som tur är så är de snart slut.
Och då ska allt som heter `; Eksamen, press, plugg & huvudvärk bara försvinna från min
tillvaro. OCH jag längtar.
Om en vecka kommer mamma & pappa och hämtar mig!
Längtar faktiskt hem till skogen nu, har inte varit hemma på 3 veckor (rekord).
Och jag skulle göra allt för att kunna åka till stockholm med mina vänner imorgon.
Men, istället ska jag skriva yttligare en eksamen och plugga en hel helg.
Livet är bra orättvist ibland.
MEN André kommer, och det mina vänner, ska bli så underbart att få se honom igen!
Det är många som inte förstår hur vi orkar vara ifrån varandra så mycket.
Det gör inte jag heller ibland, men vi har inget val direkt.
Vi gör bara det bästa av situationen. Och det funkar. Vilket är tur.
Vet inte vad jag hade gjort utan den människan.
Nu har jag druckit upp mitt morgonkaffe, och ska ge mig in i ORBI böckerna.
ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback