Klappat.

Packningen ligger fint och blir högre och högre. 
Jajaja pappa jag vet, och jag försöker packa lite.
Men det är lite svårt......
Jag har sprutat ner mitt badrum med vatten. Väggar, tak, golv.
Fick nästan en egen pool.
Har städat kylskåpet. Slängt nästan all mat.
Så. Nu återstår det bara plugg. Gaaah.
Imorgon kl 11 får jag sommarlov. 
Då ska vi fira med en tur på stan. Sen lek & bus med
hela klassen, grill och öl. 
Kl 7 kommer André och hämtar mig och jag lämnar Kongsberg för
detta året.
Sjukt sjukt sjukt.

Bye Bye Norge. Hej Hej Sverige.

Kommentarer
Postat av: papps ochmamms

välkommen hem till skogen....jag får nog röja undan lite i ditt rum , för att få plats med alla grejerna!!!

2010-05-11 @ 18:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback