Kaffe.

Ligger i sängen, dricker kaffe och äter smörgås.
Njuter av att vi skrivit 4/5 idag. Och därmed är vi snart framme vid slutet av detta
året. Och på Onsdag åker jag hem till Värmland. Det ska bli skönt.
Jag ska ta en timme ledigt och packa kläder. Kommer bli sjukligt mycket packning.
Men jag ska vara hemma i 3 månader. IiiIiii.
Nu är det bara att ladda inför sista. Oftalmisk Optikk.
Men först. Packa.
Jag har en sakna Sara dag idag.
Brukar få såna dagar lite då och då.
Bara för att hon stöttar och förstår mig.
Men snart är jag hemma.
Då ska vi leka.

Nej. Slänga ihop kläder i väskor var det!!
KLEM

Kommentarer
Postat av: sara

ja såna dagar får man verkligen ibland :) du är bra goo du gumman<3

2010-05-10 @ 14:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback