FREDAG

Nu är det fredag. Vilket skulle betyda att helgen snart är här.
Men Jag ska minsann slita hela helgen. Pust & stön.
Hade hellre velat varit ledig och leka med André...
Men men. Får kosa på kvällen.
Jag har varit ute på en morgon springtur.
Det var inte alls kul. Jag ville verkligen inte, men på nått
vis så kom springskorna på mig och jag sprang.
Benen ville frammåt och huvudet ville bakåt.
Men men. Kom igenom min 5 km runda.
Nu har jag ätit frukost och ska ta cykeln till jobbet.
Sen åker jag och har fredags mys i Charlottenberg.
Var 100 år sedan jag var där sist, så ska bli
jätte mysigt!!
Kanske ska svänga inom Micka och prata lite skit
innan också. JAAAA.
Nej. Nu ska jag läsa bok innan jobbet väntar!
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback