.

Ja. Nu har jag och mina två ben varit ute på en tur. Det var otroligt skönt.
Gick hyfsat lätt. Solade 30 min också. (förlåt pappa, vet att jag inte får)
Sen sprang jag hem.Duschade & åt en mega stor lax sallad.
Gott var det. NU är jag bamse mätt och har druckit en kopp kaffe och läst i
min bok (Jag är en äkta bok-nörd)
En gubbe ringde även och frågade om jag ville med och spela boule.
Det tog säkert 5 minuter innan han hörde vad jag sa, "DU HAR NOG RINGT FEL"
Han svarade "är det inte Rune? Nähej, Hej då."
Trevligt samtal.
Nu ska jag & mamma åka och shoppa.
Jag har snott lite pengar från mitt sparkonto. Tss.
Dom ligger ju ändå bar där. När ska jag använda dom?
Ska inte köpa hus än riktigt, och mina besparingar från kvarnen
räcker inte jätte långt...
Men jag vill ha en pulsklocka!! Så det så.
Nej. Ska börja traska och möta min mor.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback