.

Jag tror aldrig jag varit så trött i mitt liv förrut.
Idag vaknade André tidigare än mig. Har ALDRIG
hänt förrut. Så han gick upp och gjorde frukost på sängen
åt mig.
Igår somnade jag när 9: filmen började, tills André väckte
mig och sa att filmen var slut. Somnade om i sängen.
Men jag är fortfarande otroligt trött. Men försöker att inte somna,
så jag hjälper mamma att diska och tvätta kläder.
Ska tvinga ut mig på en springtur i skogen.
Imorgon ska jag ta en tur till Arvika och få schema från Domus Optik.
Sen ska jag säga till att pappa ska med och köpa springskor till mig.
Det är ett måste inför sommaren.
En tur till HK och fixa medlemskap så jag & sara kan träna.
Finns massa saker att hitta på.
Nej. Nu ska jag ta på mig springkläderna.
Punkt slut.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback