Eksamen 2, check!

Då var biologin gjord.
(och det kändes bra!)
Jag har aldrig haft så ont i mina fingrar förrut.
Skrev konstant i 3 ½ timme.
Sen var både min hjärna och mina fingrar väldigt trötta!
Jag skrev på alla 17 frågorna. Vet att 2, eller 3 av dem är fel.
resten var jag faktiskt ganska säker på.
SÅ, jag klarade mig nog ifrån stryk iallafall.
Tycker om den känslan när man sätter sig och kollar igenom
prov och ser, den kan jag, den kan jag, den kan jag....
Men nu är det nog tyvärr slut med det nöjet.
nu har vi 3 eksamen som kristin inte börjat plugga så mycket på.
Men de är väl lika bra att sätta igång.
Lisbeth och jag gjorde upp att vi ska sätta oss på biblioteket.
Mindre distraherande objekt där.
Nej men ha en fin fortsatt onsadg då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback