4/5

Jo det närmar sig ÄNTLIGEN slutet.
Idag skriver vi 4/5.
Erle var här och lugnade ner mig igår kväll.
och vi kom fram till att vi ses i Agusti för kontnings eksamen
och då får vi ju faktiskt se varandra innan skolan börjar. Det är
ju inte så dumt!

Ni vet alla tjejer som har PMS-monster inuti sig. Jag har nog mer
ett eksamens monster inuti mig...
Tecken som tyder på detta:
1. Jag tål inte motgångar för 5 öre.
2. har otroligt kort stubin (André kan intyga)
3. Jag är i extremt behov av bekreftelse (André kan intyga)
4. Känslomässig instabil, tex. när jag får fint medelande av fina vänner börjar jag grina som en bebis.
5. Jag som annars har svårt för att bli arg, kan bli super arg. För absolut inget alls.

MEN mina vänner, kära pojkvänn, övrig släkt osv. Snart kommer jag återgå till mitt normala
beteende. På Onsdag närmare bestämt.
Så håll ut. Lovar att försöka bli normal sen! Tsss.
Så nu går jag och gör mitt bästa med fysikböckerna i högsta hugg.
Jag kan helt enkelt inte göra mera.
Puss på alla fina.

Kommentarer
Postat av: Moa

Sötnos:) Jag tycker om dej fast du har ett examensmonster i dej! Och Du är så duktig!! Är verkligen impad! (Gråt inte nu, för så sött var inte detta) Haha



Puss

2010-05-10 @ 10:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback