3/5

Ja, då var 3/5 klar.
Vet inte hur det gick. Kunde mer än jag trott.
Kanske räcker det hela vägen. Kanske inte.
Får se.
Gjorde mitt absolut bästa, och det jag inte kunde. Kunde jag ju inte.
Inte mer att göra åt det.
Jag & Erle har varit på bibblan och pluggat en timme.
Men vi var omotiverade och trötta.
Så gav upp ganska fort.
Nu ska jag baka en kaka!! Det hör nästan fredagen till.
Sen ska jag städa....Behövs.
Ev. En löptur.
Sen kommer André och vi ska mysa.

Skickar massa tankar till vännerna i Stockholm.
Som ska på Lady gaga ikväll. Hoppas ni får en
alldeles underbar kväll. Jag ska be André sjunga
för mig så blir det nästan samma sak.
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: papps ochmamms

Ta helg nu och njut av att du gjort tre prov.

Du är duktig och flitig.

// Pappa

2010-05-07 @ 17:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback