Vaken

Ja, Kristin är vaken. Men oooOotroligt trött.
Har sovmorgon. Men här sitter jag uppe med tuppen och dricker kaffe.
Vi gör en liten insats på rapporten innan skolan börjar.
jodå.
Idag ska vi ha fysisk optikk... Med Hao Sun. Ja ni kan ju tänka er att det är
ca 80 pers som kommer gå otrooligt lyckliga till denna föreläsning.
hur kul låter det inte med en kines som föreläser på engeslska, OM FYSIK!?
jo. de mina vänner, det är det roligaste som finns.
Hör ni ironin?
Ja.
Ska väl kanske överleva även detta. Imorgon kommer
pappa. Det ska bli så kul!
Jag längtar tills jag får se den här härliga figuren igen, i Värmlands skogarna såklart.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lottis

Gissa om ja längtar efter dejj... Gaaash! Inte ens ägg-mannen kan ersätta dej min vän ;)

2010-03-30 @ 22:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback