Tisdag!

Här sitter jag & Lisbeth i kantina. kl 07:57 kom vi hit. Vi har slängt ihop en rapport.
Skickat in den. Hoppas fröken är snäll & godkänner den nu.
Slurpar lite kaffe & väntar på att Erle ska bli klar med sin synundersökning. 
Sen ska vi retnoskopera. 
Det är nämligen såhär att vi är på skolan kl 8:00. När vi egentligen börjar kl 12.
Jaa. Vi är duktiga!
Slutar kl 14:00. Skönt. Då blir de en sväng inom ICA och köpa städgrejer.
Jag har lite vårkänslor. Känner för att storstäda.
Så det ska jag nämligen syssla med idag. Och plugg.
Och träning kanske.
jag har MASSOR med energi. Sol är bra.
Och Andrés pussar igår gav mig massa energi också.
Hoppas han anländer till Kongsberg till helgen. Mys.
Nej. Nu ska vi sätta igång att studera lite till. 
Ha en fin dag!!

Jag & Moa, Hemsedal 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback