Söndag

Igår var en fin fin dag!
Mamma kom till köpcentret. Tog ett varv.
Sen åkte vi till mormor o morfar och fikade.
Åkte hem till Boda. Jag gjorde en facebook till mamma så hon slipper
gå in på min! Sen badade jag, mamma, pappa, lasse & berith bastu.
Slängde ihop en blåbärspaj efter det. Mamma & jag lagade en lamgryta.
André anlände lagom till maten var färdig. Vi klämde ett par vinflaskor
lyssnade på musik (lärde även pappa spotify). Pratade massa.
När vi på slutet började diskutera politik så var det dags att nanna kudden.
Somade på Andrés arm. Mysigt.
Vaknade 9 pigg pigg pigg. Återigen till Andrés förfäran.
Frukost & vasalopp. Nu har André åkt till jobbet.
Jag ska plugga så mycket jag bara orkar. Eftersom jag kommer
skolka en aning imorgon från skolan. oOoOOo.
Har ingen lust att åka tillbaks idag. imorgon känns mycket bättre.
Haaade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback