Pyss

Nu är jag sådär gött sliten efter träning.
Och hungrig som en varg!!
Bråkade med löpbandet i 5 km. Hade håll och var inte alls
på humör. Men envis som jag var så skulle de stå 5 km innan jag gav mig.
Och visst är det skönt efteråt, speciellt när man inte alls har lust att träna
och gör det ändå. Blir extra nöjd då.
Nu håller jag på att laga middag, en sen sådan.
Lax & rotfrukter i ugnen & ruccolasallad med vitlökstzatsiki till det.
Smarrigt.
Sitter med näsan i biologiboken samtidigt som jag väntar på maten
Sen ska vi till Lisbeth och se på Frustrerte fruer.

Sen ska vi sova här i hybeln.
Imorgon är det Onsdag. Kanske återvänder till Värmlands
skogarna fortare än anat. Redan på fredag tillochmed?!
Vad gör man inte för kärleken & mammas mat?
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback