Pust

Skola från kl 8:00 - 18:00. 10 timmar oavbrutet med skolarbete. Ja.
Är trött. Men nöjd. 1. har gjort matteoppgaver som jag inte klarar utan hjälp. (matteläraren är snäll & hjälper mig massa, räckte upp handen heeela tiden)
2. Skrivit mejl till en fröken vi har. Hon godkände Erle. Men inte mig (och vi har skrivit samma uppgifgt) Men. Nu har jag försökt Och nu ska jag göra om den. Orkar inte bli osams med en lärare bara för det. Ska bita i det sura äpplet 6 bara göra om den.
3. Lagade ett par metall glasögon. Blev skit fula men ändå. 1 chans kvar....
4. Gjorde nästan klart en Optoteknikk oppgave.
Jag har varit duktig. Sen när vi kom hem har jag & Erle agerat flyttfirma.
Ner till Boden. Slitsamt var det!
Nu ska jag packa, köpa massäck tills imorgon & sen ta en lugn kväll.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback