Onsdag 17/3

Jäklar vad tiden går fort. Är det jag som börjar bli gamal eller är det verkligen så?
Tittar i min kalender och upptäcker att jag nästan inte har en ledig helg fram tills
eksamen i maj. Och sen får jag ju faktiskt sommarlov. SOm kommer spenderas
hemma i Arvika. Skönt. Ska leka med vänner, sola, äta glass, pussa på André,
dricka vin på kvällskvisten, åka till kusten med familjen. Ja, bara ha sommarlov.
Ska jobba större delen av lovet kanske. Men det ser jag verkligen fram emot!
Nu dricker jag kaffe. Ska iväg till skolan & ha matte dag! från 8:15 - 14:00
Looovley. Ska nog gå bra. Jag & Lisbeth fixar detta.
Erle är hemma med huvudvärk idag. stackars stackars.
Sen ska vi ha Onsdags middag hos Lisbeth. Mys.
Får se om jag hinner med spinning ikväll.
Det märks.
Nu. Diska. Sen traska till skolan & lära mig massa matematik.
Nu varför jag ska lära mig det är en annan fråga. Men har
inte så mycke val....
PYssss

Jag & Kristina, Marocko 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback