Ojo

Matten idag. Den var.... Hur ska jag uttrycka mig.
TRÅKIG!! Jag & Lisbeth satt och skrev motvilligt det matteläraren skrev på tavlan.
Gick på blodtrycksmålning & sen gick vi faktiskt hem.
Noll, noll motivation.
Nu är jag hemma. Ska försöka få några matteoppgaver gjorda.
Min tanke var att jag skulle springa lite på löpbandet, men efter en fin upptäckt
när jag gick till skolan imorse var att min rumpa har drabbats av en enorm
träningsvärk efter det nya pump passet igår. Ts.
Så får se om de blir en vilodag idag kanske.
Fast sitter iförd träningsbyxor. Så man ska aldrig säga aldrig.
Nu ska jag slå upp mina matteböcker, lyssna på snowpatrol &
äta en passionsfrukt innan jag går på middag hos Lisbeth och ska
ha pluggkväll där.
P&K
Skanar mina vänner där hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback