Måndag.

Nu. Har jag äntligen tid till att blogga.
Helgen i hemsedal var jätte bra!
Var så sjukt härligt att få träffa Lottie igen.
Fick massa ny energi & motivationen tillbaks.
Bara en liten paus från skolöckerna, fina vänner & sol.
Att det kan göra så mycket?
Igår åkte jag till André. när jag ändå var i Oslo & han betalade
biljetten hem. Så jag åkte hem. Vi pussade på varandra massa.
Fick middag av Roar & Anita. Oxfilé sådär på en söndag är inte fel.
Sen blev de soffläge. Jag somnade 10 minuter in i filmen.
Idag myste jag & A på morgonen, frukost, film & kram.
Köpte lite mat med mig & sen åkte jag tåg tåg tåg tåg.
PLuggade hela vägen. i 3 timmar. Duktigt.
Kom hem och var VRÅL hungrig. Pasta & kasslersås.
Till efterrätt en passionsfrukt. MmMM.
Nu ska jag skriva rapport & sen är det stepp ikväll.
Bra dag. 
Är glad.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback