Lördagsmorgon

Spöregn. Pappa har muttrat hela morgonen.. "jag hade tänkt och gå till skogen, nejjnejj det regnar"
Den meningen har han upprepat sisådär 5 gånger.
Jag dricker kaffe, ska sätta in linserna och piffa upp mig lite.
Mamma & jag ska till K-stad och shoppa. Måste köpa en sista present till min man som
fyller 20 på måndag. Sen kanske jag hittar nått roligt till mig själv också.
Vem vet?
Ikväll blir det vin med vänner. Ska bi otroooligt trevligt.
Har cirka 100 år sedan jag såg dem. Men nu äntligen.
Igår hade jag facebook-kurs här hemma med mamma. Ja, ännu en i familjen som är beroende.
Ska kolla igenom lite recept innan vi sticker av till Karlstad. Måste ju baka innan vi ska till fjällen...
Hohoo.
Ha en fin dag.
Tror min kommer bli superdupergôôrbra.

Kommentarer
Postat av: elin

Se där! Du bloggar fortfarande :) Ja tänkte allt på din blogg för några dagar sen. Hur är det? Var i Norge är det du pluggar?

Postat av: Anonym

Ja, jag är fast i bloggträsket. hehe.

Det är bara bra. Är hemma i Arvika och har påsklov nu.

Jag pluggar i Kongsberg, det ligger ca 7 mil utanför Oslo.

2010-03-29 @ 10:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback