Lördag

Igår var det mys hemma hos André.
Jag hämtade honom på jobbet & plockade rätt i hyllorna på
Gamestop. Sen kom vi hem, åt tacos. Corona. Satte oss i bubbelbadet ute.
-12 grader ute och vi satt nede i 40 graders varmt vatten med en öl i handen.
Under en fin stjärnhimel. Mysigt.
Sen la vi oss i soffanl, åt godis och tittade på Thomas & Harald innan de
var sovtime.
SOmnade som en stock.
Vaknade kl 8. PIGG PIGG PIGG. Till Andrés förfäran...
Ja. Han mummlade något om att det suger att ha en morgonpigg flickvän och somnade om.
Jajjaaa.
Fick upp honom efter att jag stirrat lite på honom.
Frukost. Gjorde oss iordning. Till Charlottenbergs köpcenter.
Damsög på Gamestop. Sen sprang jag på systemet & inhandlade 3 vindunkar.
Ja men vi ska ju till hemsedal?
Nu ska jag extraknäcka lite här på Gamestop innan mamma kommer så ska
vi till G-skog och fika. (ovanligt?!) Fika är gott.
Sen ska vi ha mys hemma i Boda.


Puss

Kommentarer
Postat av: Moa

3 Vindunkar!!!! 3!!!???? Haha, nån som är suuugen :p O, vad jag längtar!! Ringer dej om detaljer på typ onsdag, kanske tisdag om jag inte orkar vänta:D <3

2010-03-06 @ 12:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback