Lång dag

Sjukt lång dag. Började iof med en sovmorgon.
Men har varit full fart resten av dagen!
Men det är skönt tycker jag. Så man får saker gjort.
På optoteknikken fick jag iof inte så mycket gjort.
Eller jo, fast det var inget som blev klart.
Löddade ihop 2 trasiga glasögon, men de blev sneda och fula.
Får göra mera i morgon. Upptäckte att jag fått repor i glasen
på ett par glasögon. Bara att slipa om....
Fixar imorgon. Är "ledig" imorgon. Så jag & Erle ska till skolan
kl 8. Fixxaaa massa glasögon. Sen kl 9, har vi gruppetimme.
Vi är redan färdiga med oppgaven, så vi går mest dit för att visa oss.
Haa.
Sen mera Optoteknikk. Sen tar vi helg.
Hoppas, Hoppas, Hoppas, Hoppas André kommer.
Vill skämma bort honom med kramar, pussar & kakor.
(har inte bakat på jätte länge, suger verkligen i bak-tarmen)
Klem
Ps. Är glad att jag har fina vänner i Kongsberg. Och att en av dem bor vägg i vägg med mig. 
Det är skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback