JOdaa.

Föreläsningen gick fint. Slutade redan halv 12. Skönt. Dock är det något fel på mig.
Åt frukost kl 8. När vi gick till skolan kl 10 var jag vrålhungrig. så kl 11 var jag tvungen att
äta mat. Ha.
Sen gjorde vi lite synsundersökning. Skulle på optoteknikken. Men den var smockfull.
Så vi gick hem, ska tillbaks till skolan om en timme och försöka få lite gjort. Fint med en kväll
på skolan.
Så dagens träning får helt enkelt bli promenaden till/från skolan x 2. Blir ju en mil totalt så.
Skönt att få lite gjort. Upptäckte att det är frivilligt på skolan imorgon. Får se om vi orkar oss dit.
Skolarbete får det bli iallafall.
Nu ska jag äta flingor och mjölk innan det är dags att knata till skolan igen.
Tycker om när jag har massa energi i kroppen.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback