Fel?

Jag tror min mage har nått problem. Jag är hungrig nästan jämt.
Kurrar i magen så fort jag ätit. Hm. Haha.
Eller så är jag bara ett matvrak...
Helgen har varit sjukt härlig. Jag & André som har lekt och busat.
Mysig och gosat.
Vi har ätit massa god mat. & massa godsaker... Som vanligt.
Tsss.
Tur att vi inte ses så ofta kanske. Då skulle vi vara tjockis-par.
Han åkte hem för någon timme sedan.
Jag knallade till skolan imorse, Lisbeth, erle & jag har haft fnitter/skratt dag.
Allt har varit roligt.
Jag hällde nästan ut kaffe på de som satt framför mig i föreläsningsalen, missade med 2 cm.... Oups.
Sen ramlade jag i trappen och fick ont i foten.
Tittade på mammaväv & pappa väv i mikroskop. Hahah.
Ja, vi har haft roligt åt allt idag.
Nu är jag hemma. Ska slänga på lite kaffe & börja skriva rapport
och sen nöta in lite biologi i huvudet.
Ikväll är det STEPP. Oooo tycker om måndagar!!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback