.

Jag har slutat vara irriterad.
Mitt humör kan svänga otroligt fort.
Som alla mina vänner vet.
Kan aldrig vara sur länge.
Så nu. Nu har jag gjort bubbelvatten.
Lyssnar på snowpatrol & sjunger.
Samtidigt som jag läser om Endokrina systemet & ritar med
mina färgpennor.
Undrar om man verkligen lär sig bättre om det ser fint ut på pappret man
läser? Jag tror det!
Jag ska unna mig en timmes Bodypump sen. Bara för
att jag behöver rensa mitt huvud från allt. Enda sättet är att
få svettas en timme. Komma bort från böckerna & tänka
på annat.
Och imorgon är det helg. Och jag ska hem.
Så.
Nu har jag gnällt färdigt.
Är Postivit igen.
Häpp.
Vi har iallafall roligt på skolan (:
Intressant............
Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback