Effektiv

Som jag trodde. Jag har varit effektiv idag.
Konstigt att man kan veta det direkt då man vaknar på morgonen.
Till skolan, skrev rapport. Skickade in den.
Var försökskanin på 2 synstester. Sen gjorde jag en synsundersökning också.
Bara 1 kvar.
Sen var vi på Optoteknikken. Grejade. Frågade Gunnar om 1000 saker.
Men nu vet vi hur allt ska gå till och jag fick ordnat mina 2 glasögon som ska in.
Sen traskade vi hemmåt. En sväng in på ICA.
Hem, tvättade klädhögen. Städade hela lägenheten från topp till tå (tur att den inte är så
stor). Lagade middag. Tonfisk & ris.
Nu tar jag mig en kaffekopp och vilar lite. Ska snart hoppa iväg på Bodypump.
Dags att pumpa lite muskler till beach 2010. HAa. Nej.
Men min instruktör var inte på spinningspasset idag.... Så vi förändrar mitt träningsschema.
Kan vara bra med lite variation.. (eller vet inte om variation betyder att man bara byter träningsdagar,
pump på tisdag ist för torsdag?)
Sen ska jag plugga ikväll.
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback