Björnliden

Nu är vi i stugan. Mysigt.
Vi kom upp igår efter en effektiv dag. Var hos tandläkaren kl 9, fick skena till mina cp-tänder.
Sen gjorde jag lite ärenden på stan. Skrev på anställningsbevis på Domus Optik. Ska bli så kul
och få jobba där. Sen mötte jag upp sara, en fika på en och en halvtimme. Mysigt.
Hämtade André och till Boda för att i fullpackad bil åka till fjällen.
Somnade som en stock i natt.
Idag har vi hunnit med en 18-håls golfrunda på morgonen (på wii)
(André och pappa är som små barn)
Sen åkte vi en skid-tur. Började lite lugnt med en tur på lite över en mil.
Sen åkte vi en tur till affären och handlade lite.
Åt korv med bröd, spelat plump (jag vann stoort över pappa & André)
Nu sitter pappa & André och spelar pingis (på Wii)

Nu ska jag lägga mig i soffan och mysa.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback