ÅGUD.

Ja, ni ska vara glada att jag ens orkar blogga.
Det är nämligen så att jag har pumpat.
Och, det var sinnessjukt jobbigt idag.
När jag stog i duschen och skulle tvätta håret, orkade jag inte lyfta armarna
över huvudet. Så jag böjde huvudet så långt ner jag kunde, och fick helt enkelt
bara tvätta luggen. Nådde inte resterande hår på huvudet.
Nu väntar jag på att mitt ägg ska koka klart.
Sen ska jag börja skriva rapport igen.
Vill bara bli klar med uppgiften, skicka in den och ha påsklov.
Snart, snart.

Dags att öppna böckerna och läsa lite, inte för att jag förstår nått värst
mycket av de engelska optiker orden. Men heey, vi gör ett försök.
Om jag nu orkar lyfta armen och bläddra i sidorna.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback