Sjukdag Nr. 2

Igår var ingen aktiv dag. När André åkt hem (flydde pga smitta, eller golfsug heter det kanske)
Så la jag mig i soffan. Skulle se på film. Somnade efter 10 min. Vaknade när de var en kvart kvar.
Upprepade denna procedur ett antal gånger. Pusslade lite. Åt glass. Mamma sa att det var bra när man är sjuk.
Somnade kl 11.
Så i natt har jag sovit 11 timmar. och är fortfarande som en zombie.
Men en zobie med lite mindre feber. så antar att det går åt rätt håll.
Tycker inte om det här. Missar massa pengar!! 2 arbetsdagar hittils...
Nu är jag grinig för att solen skiner och jag orkar inte vara ute.
Ska slänga i mig lite alvdedon så piggnar jag kanske till.
Tycker André ska komma hem med det samma...
Tur att det är kortvecka. Saknar honom massa massa redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback