(:

Bra dag. Jobb 9-14.
Till ICA och inhandlade tonfisk & jordgubbar.
Lottie och Elin kom och hämtade mig i Klässbol.
Vi åkte hem till Lottie och sen var det sol som gällde.
Massa tjöt, om ALLT. Var sjukt kul o få umgås med de där två.
Vi har suttit ihop sedan Öppna förskolan då vi var ca 5 år.
Och nu har vi knappt setts på ett år.
Åt Tonfisksallad a´la Lottie. Gooott.
Sen kortspel och jordgubbsätande i solen.
Absolut inga fel.
Nu prövar jag glasögon och väntar på att det ska bli
fredag så min André kommer hem.
Då jäklar blir de fredags mys.
Imorgon ska jag ta mig i kragen o träna också.
men prioriterar mina vänner just nu.
Tycker om att ha fina vänner omkring mig.
Skolavslutning i 1:an.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback