Bloggtorka.

Helgen har varit fullt upp. Så inget bloggande.
Sol, Midsommar, kusinfest, mys med min André. Mat på
bryggan. Osv.
Den här veckan jobbar jag bara 2 dagar. Det vill säga igår och idag.
SKÖÖÖNT.
Sen ska jag ha 5 dagar ledighet, min semester i år. sen är det
6 dagars jobb framför mig tills Augusti.
Men vem klagar, jag lär mig saker + att jag får lite fickpengar.
Min hosta är nästan över så nu får jag träna igen. Halleluuja.
Igår steppade jag så svetten sprutade. Idag ska jag minsann spinna.
Min syster och Johan har varit här under helgen också.
Har precis vinkat av dem. Nu ses vi väl till jul nästa gång..... Tsss.
BILDER:
Nu ska jag baka en kaka, sen ut och njuta av solen innan jag slänger mig på cykeln
och åker och hämtar bilen i Klässbol!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback