14/6

Helgen har sprungit förbi..
Massa mys, pussar & kramar. En jobbig vecka.
Nytt att lära sig, huvudet snurrade 1627839 varv.
Så det var skönt med en lugn helg i skogen.
Jobbade i lördags. En sån där lagom dag.
Idag har jag jobbat på Domus Optik.
9-15 hälsade på Sara och åt min matlåda och pratade lite skit
som vanligt.
Vi tvingade varandra till att åka och träna (tror vi hade noll, noll motivation)
Men vi var där, svettades och pustade ihop.
Kul och ha tränigskompis igen!!
Nu har jag ätit kvällsmat. Kom på att knäckebröd + bregott havsalt + ost & gurka är
oslagbart gott.
Nu ska jag ringa André.
Imorgon blir det jobb på Kvarnen 8-13 sen Domus optik 14-18....
Jag saknar min systeryster.
Inte sett människan på hur länge som hellst.
Dags att återvända till sina hemtrakter syrran??
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback