Tisdag

Igår, innan jag la mig för att sova bestämde jag mig för att
jag minsann skulle ut och springa milen nu på morgonen.
Satte glatt klockan på 07:30 (vilket inte är speciellt tidigt...)
Orkade inte komma upp. Halv 9 orkade jag pallra mig upp.
Men motivationen som så fint fanns där igår. Är borta.
Så, jag sitter här med min kaffe kopp. Lite smått dåligt samvete
och försöker att få mina stackars ögon att vakna.
Planerar om dagen lite och inser att jag lika gärna kan springa
skiten ur mig i eftermiddag istället.
Så där försvann mitt dåliga samvete.
Nu ska jag fortsätta njuta av min kaffekopp och sen
rensa min garderob. Jag har äckligt mycket kläder att
kasta.
Sen blir det jobb 12-16. Fixa födelsedags present till mamma
och sen hem. OCH springa (jag lovar här med att springa...)
Ha en fin dag.
marocko.. för länge sedan..
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback