JOdsa.

Idag kör Festivalen igång.
Jag ska ej dit.
För att: Jag är totalt omusikalisk, jag har inte helt och hållet råd med
en festivalbiljett och jag ska jobba vareviga dag.
Men jag ska ha kul ändååå.
På Fredag ska jag leka med Moa.
På lördag ska jag leka med Sara.
Ja. Roligt va?
Igår firade vi farmor och farfars diamantbröllop. (60 år, det är en stund det)
Åt mat, lekte med kusiner och hade det trevligt.
Tycker om min stora tjocka släkt.
Nu ska jag baka, Isak har sett ledsen ut varje dag när jag inte kommer
med någon kaka till morgon fikat.
Så får slänga ihop något.
Sen ska jag ut o gå. För min pulsklocka säger det.
Sen ska jag jobba.
Farmor & Farfar
Alla Kusiner -Kajsa som springer i någon skog någonstans i Sverige.

Kommentarer
Postat av: maja

o maaajaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-07 @ 14:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback